FIMEés

Fimeés er et nyt hudplejebrand på markedet, til den unge målgruppe, og vi havde fornøjelsen af at bidrage til lanceringen med skarpe packshots og kreative billeder. 

Billederne er designet til at udstråle et rent, skandinavisk look, der samtidig afspejler innovation og teknologi – på en sjov og cool måde, der fanger den unge målgruppes opmærksomhed.

Markant stigning i salg

Alle billederne er blevet løftet fra budget til premium niveau, og der er blevet tilføjet flere billeder til hvert produkt – altså en investering i helt nye produktbilleder. På sko-salget, udelukkende fra Wheat’s egen webshop, har det resulteret i en stigning på 140% fra 2021 til 2022

Skarpe packshots

Alle packshots er skabt med fokus på at fremhæve både produkterne og deres emballage. Vi har desuden arbejdet bevidst med skygger og refleksioner for at tilføre billederne dybde og liv.

Kreative billeder

Med en hvid, klinisk og minimalistisk emballage ønskede vi at tænke kreativt og bryde med de klassiske hudpleje-klichéer. I stedet skabte vi sjove, dynamiske og visuelt spændende miljøer, der skiller sig ud. Derfor er det visuelle univers ikke bygget op omkring hudplejeingredienser, men snarere elementer, der engagerer og tiltrækker den unge generation.