Wheat

Wheat er siden deres opstart vokset til et internationalt børnetøjsbrand og tilmed et af de mest populære i Skandinavien. De skiller sig ud på deres unikke håndtegnede signaturprints og nøje udvalgte materialer.
I 2022 opstod der derfor et behov for nye packshots, der både 

kunne matche deres kvalitetsrige brand og udviklingen af produktsortimentet. Vi, Think Photography, har i samarbejde med Wheat testet, udviklet og defineret deres nye packshots, og det har blandt andet resulteret i en markant stigning i salget på deres egen webshop. 

Markant stigning i salg

Alle billederne er blevet løftet fra budget til premium niveau, og der er blevet tilføjet flere billeder til hvert produkt – altså en investering i helt nye produktbilleder. På sko-salget, udelukkende fra Wheat’s egen webshop, har det resulteret i en stigning på 140% fra 2021 til 2022

Produktbillede af brune Wheat sko
Produktbillede af brune Wheat sko
Produktbillede sideskud af brune Wheat sko
Packshot produktbillede af Wheat sneakers sko
Packshot produktbillede af Wheat lyserøde blomstret sneakers
Packshot produktbillede af Wheat sneakers sko

Markant stigning i salg

Alle billederne er blevet løftet fra budget til premium niveau, og der er blevet tilføjet flere billeder til hvert produkt – altså en investering i helt nye packshots. På sko-salget, udelukkende fra Wheat’s egen webshop, har det resulteret i en stigning på 140% fra 2021 til 2022

Skræddersyede flatpacks

I samarbejdet har vi også, på baggrund af Wheat’s ønsker og vores egen ekspertise, defineret nogle kvalitetsrige flatpacks med skræddersyet lyssætning. En lys- og skyggeside, der skaber dynamik og liv i tøjet.

Dertil bruger vi skræddersyede bøjler, for at pasformen i skulderparti og facon ser helt korrekt ud, og stylingen bliver symmetrisk med naturlig “bevægelse” i materialet.

Packshot detaljebillede af Wheat stribet kjole
Flatpack Flatlay packshot af Wheat stribet kjole