Wheat
Wheat er siden deres opstart vokset til et internationalt børnetøjsbrand og tilmed et af de mest populære i Skandinavien. De skiller sig ud på deres unikke håndtegnede signaturprints og nøje udvalgte materialer.
I 2022 opstod der derfor et behov for nye packshots, der både
kunne matche deres kvalitetsrige brand og udviklingen af produktsortimentet. Vi, Think Photography, har i samarbejde med Wheat testet, udviklet og defineret deres nye packshots, og det har blandt andet resulteret i en markant stigning i salget på deres egen webshop.
Markant stigning i salg
Alle billederne er blevet løftet fra budget til premium niveau, og der er blevet tilføjet flere billeder til hvert produkt – altså en investering i helt nye produktbilleder. På sko-salget, udelukkende fra Wheat’s egen webshop, har det resulteret i en stigning på 140% fra 2021 til 2022
Markant stigning i salg
Alle billederne er blevet løftet fra budget til premium niveau, og der er blevet tilføjet flere billeder til hvert produkt – altså en investering i helt nye packshots. På sko-salget, udelukkende fra Wheat’s egen webshop, har det resulteret i en stigning på 140% fra 2021 til 2022
Skræddersyede flatpacks
I samarbejdet har vi også, på baggrund af Wheat’s ønsker og vores egen ekspertise, defineret nogle kvalitetsrige flatpacks med skræddersyet lyssætning. En lys- og skyggeside, der skaber dynamik og liv i tøjet.
Dertil bruger vi skræddersyede bøjler, for at pasformen i skulderparti og facon ser helt korrekt ud, og stylingen bliver symmetrisk med naturlig “bevægelse” i materialet.